Határtalanul! 2014

2015-01-20

(HAT-14-03-0033)

2014. december 5- 9.

December 5-én estére érkezett a Márton Áron Gimnázium X.B osztálya Szolnokra. Iskolánkban műsorral és vacsorával vártuk vendégeinket, akiket immáron barátainknak is mondhattunk.

Másnap Budapestre utaztunk, ahol bejártuk a várat, megnéztük a Hősök terét, majd a tanulók szabad program keretében is ismerkedhettek a fővárossal.
December 7-én Egerbe utaztunk, ahol idegenvezető segítségével ismertük meg a várost. A város nevezetességeinek megtekintése az esti órákig nyúlt. Visszafelé menet az andornaktályai polgármester, Vámosi László úr kalauzolásával megismertünk egy jellegzetes Eger környéki pincét.

Az utolsó előtti napon, 8-án Szolnokra összpontosítottuk a figyelmünket. Az iskola épületének bejárása után tettünk egy bő sétát a városban, majd egy régész szakmai kalauzolásával a Damjanich János Múzeumban megismertük Szolnok és a megye történelmét.

Délután az iskola tornatermében egy barátságos labdarugó és kézilabda meccset játszott a két osztály csapata.

Az esti órákban egy szülő támogatásával Abonyban közös vacsorán vettünk búcsút egymástól a jövő évi viszontlátás reményében.

Az utolsó nap reggelén fáradtan, de élményekkel tele indultak haza a csíki diákok.